NAUCZYCIELE

GALERIE , ZDJĘCIA,  FILMY

ZDJĘCIAFILMY

18 marca uczniowie starszych klas naszej szkoły wraz ze swoimi wychowawcami wyruszyli na kolejną wycieczkę do Warszawy. Podbój stolicy rozpoczęliśmy od wizyty w Cinema City na Sadybie, gdzie obejrzeliśmy film edukacyjny „Pod taflą oceanu”. Jest to nowa przygoda w 3D, która przeniosła nas w egzotyczne i odległe wody m.in. Australii Południowej, Wielkiej Rafy Koralowej czy wysp trójkąta koralowego w Papui Nowej Gwinei i Indonezji, pozwalając przeżyć bezpośrednie i zapierające dech w piersiach spotkanie z tajemniczymi i fascynującymi mieszkańcami oceanów.

Następnie udaliśmy się do Wilanowa na lekcję historii. Chociaż król Jan III nie podjął nas w swojej rezydencji osobiście, to poznaliśmy go podczas zwiedzania komnat, w których przebywał ponad 300 lat temu. Dowiedzieliśmy się, czym król zasłynął w świecie, jak wyglądało życie codzienne w pałacu i ile książek zgromadził w bibliotece. Szukaliśmy w królewskich apartamentach szaroburego kota i małej małpki. Bartek z klasy siódmej wcielił się w XVII-wiecznego szlachcica zakładając żupan i kontusz.
Następnym punktem programu buło zwiedzenie Muzeum Świata Iluzji , które zapewniło nam inny wymiar rozrywki. Byliśmy w niezwykłym świecie pozorów, złudzeń i paradoksów. Zrobiliśmy mnóstwo zdjęć i mieliśmy niezłą zabawę obserwując nasze wychowawczynie , które bawiły się z nami jak dzieci. Śmiechu było co niemiara, zwłaszcza w zakręconym vortexie.
To była pierwsza wycieczka po dłuższej przerwie i już zacieramy łapki w oczekiwaniu na następne wojaże.